اطلاعاتی

تعریف قانون از دوربین های مدار بسته

تعریف قانون از دوربین های مدار بسته

 

محدودیت های نصب دوربین های مدار بسته :

در ابتدا باید این نکته را شرح دهیم که نصب دوربین مدار بسته به خودی خود نه تنها جرم محسوب نمی شود بلکه مورد استقبال مراجع قانونی نیز قرار می گیرد . اما در این راستا محدودیت هایی نیز وجود دارند که بعضی از آنها نیاز به مجوز های خاص داشته و در برخی فضاها نصب دوربین مدار بسته تحت هر شرایطی جرم تلقی گردیده و به شدت با خاطی بر خورد خواهد شد .

استفاده از دوربین در فضاهای عمومی :

در حال حاظر محدودیت و ممنوعیت خاصی در این خصوص وجود ندارد مگر اینکه دوربین مدار بسته در نقاط حساس یا در مجاورت آنها نصب شود نقاطی مثل سفارتخانه ها، پادگانها و محیط های نظامی از این دسته هستند .

نصب دوربین در مشاعات ساختمان :

برای نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان مثل پارکینگ، حیاط و …. تایید کتبی یکی از عضوهای مجمع یا هیئت مدیره ساختمان الزامی است اما اگر مجمع ساختمان این موضوع را تایید کند نظر آن بر نظر مفرد ساکنان از ارجعیت بیشتری برخوردار خواهد بود . اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند با مخالفت خود مانع نصب دوربین شوند، مجمع تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد .

نصب دوربین در حریم شخصی :

بیشترین حساسیت نصب دوربین در محیط های خصوصی مانند اتاق خواب، رختکن و … می باشد . نصب دوربین مدار بسته در فضاهایی که به حریم خصوصی افراد مرتبط می شود بدون مجوز امکان پذیر نخواهد بود و تخلف محسوب می گردد .

نصب دوربینهای مخفی :

نصب این گونه از دوربین های مدار بسته چه در محیط های عمومی و چه خصوصی ، نیازمند مجوز می باشد و در صورت استفاده دوربین مخفی حتی در منزل شخصی اگر شکایتی به همراه داشته باشد ، شخص خاطی را متحمل پرداخت جریمه ی سنگینی خواهد کرد .

چگونه مجوز نصب دوربین های مدار بسته را تهیه کنیم :

برای این امر کافی است با در اختیار داشتن یک نامه کتبی و اشاره به دلایل امنیتی و کنترلی خود برای نصب دوربین ، به نیروی انتظامی یا مراجع قضایی مراجعه کنید تا بعد از بررسی های لازم از سوی مراجع ذیصلاح ، مجوز های لازم برای شما صادر گردد .

 

نمایندگی و واردکننده دوربین های ACCESS در ایران,فروش دوربین مداربسته در اصفهان,فروش دوربین مداربسته،فروش وارسال به تمام نقاط ایران,فروش همکاری دوربین مداربسته با شرایط ویژه ,نصب دوربین مداربسته در اصفهان,فروش دزدگیر اماکن و دزدگیر اتومبیل,نصب دزدگیر اماکن و دزدگیر اتومبیل,فروش لوازم جانبی دوربین مداربسته,فروش لوازم جانبی دزدگیر,فروش عمده دوربین مداربسته,فروش عمده دزدگیر و …

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *