اخبار

اهمیت استفاده دوربین مدار بسته

اهمیت استفاده دوربین مدار بسته

اهمیت استفاده از دوربین مدار بسته در هنگام وقوع جرم و یافتن مجرمین مشخص می گردد و در صورت وجود یک سیستم نظارت تصویری مناسب که بطور اصولی طراحی و نصب شده باشد مزایای بسیاری را برای محافظت از دارایی ها ، داشتن مکانی امن و مدیریت موثر منزل یا محل کار خواهد داشت.در ادامه 7 مورد از ویژگی های دوربین مداربسته که توجیه سرمایه گذاری برای نصب این سیستم ها را به همراه دارد ارائه می گردد.

1.ترساندن مجرمین
یکی از مزایای دوربین مدار بسته ترساندن مجرمین از انجام جرم است. دوربین های مدار بسته که در محل های مناسب نصب شده باشند، مجرم احتمالی را بر آن میدارد تا از جرم دست بردارد و محل دیگری که ضریب امنیتی پایین تری دارد را برای انجام جرم انتخاب نماید.

2.جلوگیری از سرقت
طبق مطالعات انجام شده در صنایع کوچک و صنوف مختلف، با نصب سیستم دوربین مدار بسته احتمال بروز سرقت توسط افراد داخل و خارج این صنایع و اصناف به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

3.افزایش بهره وری
بهره وری نیروی کار بزرگترین دغدغه ای است که امروزه تجارت و صنعت با آن مواجه است. سیستم های نظارت تصویری کمک می کنند تا حتی در هنگامی که شما ( بعنوان مدیر مجموعه ) در محل حضورندارید، افراد بهترین رفتار کاری را از خودشان نشان دهند، و همچنین به مدیران این امکان را می دهد تا عادات و رفتارهای کاری را بصورت دوره ای و حتی از راه دور مشاهده و بررسی کنند.

4. کاهش مسئولیت و بدهی
بسیاری از مجرمین به دنبال کسب سود از طریق ایجاد ادعاهای دروغین علیه شرکت ها و فروشگاه ها می باشند. بدون داشتن شواهد برای دفاع از خود ، مسئولین این شرکت ها و فروشگاه ها ممکن است گاهی محکوم به پرداخت هزینه های گزافی شوند. دوربین مداربسته راهی موثر برای جلوگیری از این وقایع به شمار رفته وعلیه چنین ادعاهایی مفید خواهد بود.

5. محافظت از اطلاعات
رقبای شما همواره حاضرند هزینه ها ی بالایی را برای اشراف و آگاهی از اسرار شرکت یا فروشگاه شما بپردازند. دوربین هایی که با استراتژی دقیق نصب شده باشند ، از دسترسی و همچنین قصد آنها برای سرقت اطلاعات شما جلوگیری می کنند.

6. مدیریت از راه دور
بسیاری از سیستم های دوربین مدار بسته امکان ارسال اطلاعات و در نتیجه مدیریت و نظارت از راه دو ر را فراهم می کنند.

7. شناسایی بهتر مشتریان
بسیاری از مشاغل کوچک از سیستم نظارت تصویری خود به منظور مطالعه عادات مشتریان، بهینه سازی مسیرهای تردد در فروشگاه، تغییر مکان مناسب محصولات، اطمینان از عادات مشتری و نظایر آن استفاده می کنند. علاوه بر ویژگیهای بالا می توان به ساده سازی عملیات، ایجاد آرامش خاطر و پرستیژ کاری، به عنوان دیگر ویژگی های نصب دوربین مدار بسته اشاره نمود.

منبع:ایمن

 

فعالیت گروه حفاظتی ایمن فروش دوربین مداربسته در اصفهان ، فروش دوربین مداربسته به تمام نقاط ایران و همچنین دارای تیم قوی وحرفه ای نصب دوربین مداربسته در اصفهان ، فروش دزدگیر اماکن و دزدگیر اتومبیل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *