فروش

بازاریابی برای دوربین های مداربسته

بازاریابی برای دوربین های مداربسته

اگر قصد دارید نصب دوربین مداربسته را به عنوان یک شغل انتخاب کنید باید بدانید که چگونه مشتریان خود را در بازار پیدا کنید و چگونه از طریق مشتریان قبلیتان مشتری‌های جدید پیدا کنید.این روزها کار کردن در زمینه دوربین مداربسته به علت بالا رفتن رقابت در این زمینه سخت شده و برای دوام آوردن در این بازار فوق‌العاده رقابتی حتما باید برنامه خوبی برای بازریابی داشته باشید. نکته اولی که باید به آن اشاره کنم این است که هرگز منتظر مشتری نمانید. شما باید مشتری را ایجاد کنید. بسیاری از مالکان و مغازه‌داران به علت اطلاعات پایین, ضرورت استفاده از این سیستم‌ها را نمی‌دانند و این دقیقا کاریست که شما باید برای بازاریابی انجام دهید. پس مرحله اول آگاه کردن تعداد زیادی از مردم از مزایای سیستم دوربین مداربسته است. برای این کار بهترین راه مراجعه حضوری به محل‌هایی که به نظر شما نصب دوربین مداربسته در آنها لازم است. به این نکته هم باید اشاره کنم که احتمالا تنها یک درصد از این افراد مشتریان شما خواهند بود پس انتظار بالایی نداشته باشید. هرچه تعداد مراجعات خود را افزایش دهید احتمال پیدا کردن مشتری برای شما بیشتر خواهد بود.در طول صحبت با مشتری مهمترین نکته ایجاد حس اعتماد در مشتری است. نیازی نیست به تمام واقعیت‌ها و مشکلات پس از نصب دوربین مداربسته اشاره کنید ولی در مقابل هر 3 مزیت گفتن یک عیب کوچک اعتماد مشتری به شما را افزایش می‌دهد.داشتن یک کارت ویزیت مناسب یک نکته بسیار مهم دیگر است. کارت ویزیتی که روی آن شرح کوتاهی از فعالیت‌های شما وجود داشته باشد. باید حداقل یک یا دو شماره ثابت نیز برای تماس داشته باشید. در طراحی کارت ویزیت خساست به خرج ندهید. کارت ویزیت شما باید طوری باشد که مطمئن شوید پس از رفتن‌ شما سر از زباله دان در نخواهد آورد. استفاده از رنگ‌هایی مثل سفید, آبی و نارنجی توصیه شخصی من است البته برای این کار بهتر است با افرادی که در این زمینه فعال هستند صحبت کنید.از مشتری گدایی نکنید فقط لازم است که محصول خود را معرفی کنید. نیازی نیست سعی کنید او را متقاعد کنید که استفاده از سیستم دوربین مداربسته لازم است فقط به مزایای آن اشاره کنید. متاسفانه بسیاری از افرادی که در این زمینه فعال هستند طوری رفتار می‌کنند که پس از نصب سیستم دوربین مداربسته مشتری کاملا از این کار پشیمان شود. این اشتباهی است که به هیچ عنوان نباید مرتکب شوید. بهترین و بی هزینه‌ترین راه برای پیدا کردن مشتری‌های جدید پیدا کردن آنها از طریق مشتری‌های قبلی شماست. پس حفظ کیفیت حتی اگر در ابتدا باعث ضرر کردن شما باشد در نهایت تاثیر کاملا مثبتی خواهد داشت.

علاوه بر تخصص که لازمه ورود به شغل نصب و راه اندازی سیستم های دوربین های مدار بسته است شما می بایست اصول بازاریابی و جلب مشتری برای خودتان را هم بدانید.
این روزها کار کردن در زمینه دوربین مداربسته به علت بالا رفتن رقابت در این زمینه سخت شده و برای دوام آوردن در این بازار فوق‌العاده رقابتی حتما باید برنامه خوبی برای بازریابی داشته باشید.
شما می بایست مشتری خود را پیدا کنید و به عبارت ساده تر سهم خود را از بازار به دست آورید تنها شرکت های بسیار بزرگ و معتبر هستند که مشتریان خودشان را دارند که البته آنها هم باید بازاریابی کنند.
اما کار برای شرکت های تازه تاسیس و کسانی که تازه وارد این بازار می شوند کمی سخت تر است نباید منتظر مشتری بنشینید بلکه می باید مشتری خود را بیابید.
داشتن اعتماد به نفس، لباس مناسب و متناسب ، کارت ویزیت و کاتالوگ هایی که شما و کالاهایتان رامعرفی کنند و حضور مستمر در بازار لازمه کار شماست . خدمات پس از فروش را فراموش نکنید به این ترتیب مشتریان قبلی برای شما مشتریان جدید می آورند.
خدمات وتوانایی های خود را به وضوح توضیح دهید اما اصلا لازم نیست چرب زبانی را در دستور کارتان قرار دهید مشتری ها از چنین چیز هایی متنفراند و به کار بردن این روش ها به معنی فراری دادن مشتری است.
این روزها رقابت در بازاریابی دوربین های مدار بسته به سطح اینترنت و رسانه های اجتماعی هم راه یافته و نباید بگذارید در این زمینه از رقبا عقب بمانید.
رقابت بازار دوربین مداربسته در اینترنت برای پیدا کردن مشتریان جدید از داغ ترین رقابت هاست که این امر از تبلیغات گوگل زیاد این شرکت ها و هزینه کلیک نسبتا بالای کلمات کلیدی آنها کاملا مشخص است .
بدیهی است ابتدا باید یک سایت راه اندازی کنید که ورود کاربران از طریق موتورهای جستجو به سایت شما مهمترین راه بازاریابی اینترنتی است ، فرض کنید کسی که در گوگل کلمه “خرید دوربین مدار بسته ” را جستجو می کند به دنبال چه چیزی است؟ خوب مسلما به دنبال خرید دوربین مدار بسته است و اگر بعد از این جستجو وارد سایت شما شود چه اتفاقی می افتد؟ خوب کاملا مشخص است احتمال تماس این مشتری با شما افزایش پیدا می کند و اگر شما طراحی خوب و مناسبی داشته باشید و بر اساس اصول تبلیغات و بازاریابی سایتتان را طراحی کرده باشید مطمئنا احتمال تماس گرفتن این مشتریان با شما تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند.
سه نکته زیر برای وب سایت شما بسیار حائز اهمیت است :
1) ورود هدفمند مشتریان به وب سایت شما
2) ترک نکردن وب سایتتان بلافاصله بعد از ورود
3) ترغیب مشتریان به تماس با شما

نمایندگی و واردکننده دوربین های ACCESS در ایران,فروش دوربین مداربسته در اصفهان,فروش دوربین مداربسته،فروش وارسال به تمام نقاط ایران,فروش همکاری دوربین مداربسته با شرایط ویژه ,نصب دوربین مداربسته در اصفهان,فروش دزدگیر اماکن و دزدگیر اتومبیل,نصب دزدگیر اماکن و دزدگیر اتومبیل,فروش لوازم جانبی دوربین مداربسته,فروش لوازم جانبی دزدگیر,فروش عمده دوربین مداربسته,فروش عمده دزدگیر و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *