اطلاعاتی

قابلیت های دوربین مداربسته

 قابلیت های دوربین مداربسته

قابلیت تشخیص حرکت

به طور کلی در بیشتر موارد نیازی نخواهد بود که تمامی تصاویر دریافتی ضبط شود. سیستم تشخیص حرکت به شما کمک خواهد کرد تا تنها تصاویری را که در آنها حرکت وجود دارد، ضبط کنید. این قابلیت در بیشتر DVR ها وجود دارد. همچنین ممکن است DVR این قابلیت را داشته باشد که شما تنها محل خاصی را به عنوان محل حساس به حرکت انتخاب کنید. از دیگر نکات مهم در رابطه با سیستم تشخیص حرکت تنظیم میزان حساسیت سیستم با توجه به کاربرد خاص آن است. هر چه حساسیت سیستم پایین تر باشد حجم حرکت بیشتری برای فعال کردن سیستم نیاز خواهد بود. از نکات مهم دیگر در زمینه تنظیمات موشن دتکتور زمان های قبل و بعد از تشخیص حرکت است.DVR این امکان را به شما خواهد داد تا مشخص کنید که تصاویر تا چند ثانیه قبل از تشخیص حرکت و تا چند ثانیه بعد از تشخیص حرکت ضبط شوند.

سیستم تشخیص حرکت تقریباً مانند دتکتورهای تشخیص حرکتی که به عنوان دزدگیر مورد استفاده قرار می گیرند ، عمل می کند. در صورتی که DVR امکان استفاده از سیستم را به شما ندهد ، می توانید از دتکتورهای PIR استفاده کنید. البته انجام این کار نیازمند سیم کشی جداگانه و هزینه بر است .

نوع نمایش تصاویر

DVR ها بر طبق تعداد کانال و مدل، از روش های مختلفی برای نمایش تصاویر استفاده می کنند که در موقع انتخاب و نصب آنها باید به این نکته توجه کرد. DVR های چهار کاناله قابلیت نمایش تصاویر یک ماتریس دو در دو را دارند. DVR های هشت کاناله جدا از نمایش چهار تصویر هم زمان می توانند هشت تصویر همزمان را نیز در یک ماتریس سه در سه نمایش دهند .

مدت زمان ضبط

این پارامتر بیش تر به ظرفیت هارد دیسک یا هارد دیسک های نصب شده در DVR وابسته است. بیش تر DVR ها این امکان را دارند که پس از پر شدن ظرفیت هارد بر روی داده های اولیه بازنویسی کنند. همچنین می توان DVR را طوری تنظیم کرد که پس از پر شدن هارد دیسک برای تعویض آن اخطار دهد. یکی از نکات مهم در مورد DVR ها ، فرمت ذخیره سازی تصاویر در آنهاست که می تواند نقش مهمی در افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده و کاهش ظرفیت آنها داشته باشد. نکته مهم دیگر در زمان تنظیم DVR، توجه به میزان کیفیت مطلوب با توجه به کاربرد دوربین هاست. در بیشتر DVR ها می توان وضوح تصویر و تعداد فریم های تصویر را برای هر دوربین مشخص کرد .

نمایش تصاویر با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه بر روی دو مانیتور جداگانه و خروجی BNC ایجاد شده است. هم چنین می توان ویدئو را از طریق دو درگاه HDM در یک وضوح ( ۱۹۲۰ ´ ۱۰۸۰ pixels) 1080i برای هر دو مانیتور نمایش داد.

مشاهده و تنظیم از راه دور

در صورتی که DVR واسط های RS232 یا RS485 را داشته باشد، امکان اتصال DVR به رایانه برای شما ایجاد خواهد شد و می توان پس از تنظیم DVR با استفاده از نرم افزاری که در رایانه خود نصب می کنید، تصاویر را مشاهده و ضبط کنید. برای اتصال به LAN به یک سرور نیاز خواهید داشت تا بتوانید از طریق شبکه به تصاویر دوربین های مداربسته دسترسی داشته باشید .خروجی تصویر ( ۱۹۲۰ ´ ۱۰۸۰ pixels) 1080i ) Dual HDMI Full HD) برای هر دو حالت پخش زنده و ضبط شده استفاده می شود. تصاویر زنده ۹۶۰ ips برای استاندارد NTSC و ۸۰۰ips برای استاندارد PAL در ۱۶

می باشند .

نمایندگی و واردکننده دوربین های ACCESS در ایران,فروش دوربین مداربسته در اصفهان,فروش دوربین مداربسته،فروش وارسال به تمام نقاط ایران,فروش همکاری دوربین مداربسته با شرایط ویژه ,نصب دوربین مداربسته در اصفهان,فروش دزدگیر اماکن و دزدگیر اتومبیل,نصب دزدگیر اماکن و دزدگیر اتومبیل,فروش لوازم جانبی دوربین مداربسته,فروش لوازم جانبی دزدگیر,فروش عمده دوربین مداربسته,فروش عمده دزدگیر و …

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *