اخبار

توربو اچ دی Turbo HD چیست

توربو اچ دی Turbo HD چیست

فناوری Turbo HD هایک ویژن
تکنولوژی توربو اچ دی همان تکنولوژی آنالوگ هستند فقط با این تفاوت که کیفت تصویر تکنولوژی TURBO HD بسیار بالاتر از سیستم های آنالوگ قدیمی میباشد. مشکل اصلی دوربین های مدار بسته آنالوگ داشتن کیفت تصویر پایین میباشد. که با تکنولوژی HD این مشکل حل شده و این کیفیت قابل مقایسه با دوربین های مدار بسته IP یا به اصطلاح دیگر دوربین های تحت شبکه شده است. دوربین های توربو اچ دی می تواند بعنوان دوربین پلاک خوان نیز مورد استفاده قرار گیرد.
کیفیت به HD صورت زیر تقصیم میشود:
۷۲۰P : رزولوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسل
۱۰۸۰P: رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل
۱۴۴۰P: رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسل
که به سری های ۱۰۸۰P و بالاتر فول اچ دی گفته میشود.
شرکت هایـک ویـژن با استفاده از تکنـولوژی HDTVI ، راهـکار جدیدی به نــام Turbo HD ارائـه کرد که ایـن فناوری امـکان ارسال تصـاویر با کیفیت FULL HD از طـریق بستر کـواکسیال در فاصله های طولانـی را فراهم میکند.
توربو اچ دی این امکان را می دهد که با هزینه بسیار پایین بتوانید تصاویر با کیفیت بسیار بالا داشته باشید ضمنا اشخاصی که مایل به ارتقا و تعویض سیستم قدیمی آنالوگ خود هستند بدون نیاز به تعویض کابل کشی و با کمترین هزینه ، کیفیت تصاویر کیفیت تصویر بسیار بالایی داشته باشند. یکی دیگر از مزیت های تکنولوژی TURBO HD تشابه آن با سیستم آنالوگ در نصب می باشد و کاربران نیاز به آموزش ندارند.
دوربین های توربو اچ دی TURBO HD
مهمترین مشخصه دوربین های توربو اچ دی TURBO HD به شرح ذیل میباشد:
خروجیHD REAL TIME
ارسال تصاویر فوا اچ دی با کابل کواکسیال تا ۵۰۰ متر
کنترل چرخش و منوی OSD با کابل کواکسیال
تنظیم هوشمند دید در شب یا SMART IR
توانایی کارکرد در نور کم یا Low Light
توانایی مه زدایی تصاویر یا Defog
تعدیل نور پس زمینه یا BLC
فناوری پیشرفته دید در شب یا EXIR
پشتیبانی خروجی یا CVBS , HDTVI
کاهنده نویز دیجیتال یا DNR3

نمایندگی و واردکننده دوربین های ACCESS در ایران,فروش دوربین مداربسته در اصفهان,نمایندگی دوربین هایک ویژن اصفهان،فروش دوربین مداربسته وارسال به تمام نقاط ایران,فروش همکاری دوربین مداربسته با شرایط ویژه ,نصب دوربین مداربسته در اصفهان,فروش دزدگیر اماکن و دزدگیر اتومبیل,نصب دزدگیر اماکن و دزدگیر اتومبیل,فروش لوازم جانبی دوربین مداربسته,فروش لوازم جانبی دزدگیر,فروش عمده دوربین مداربسته,فروش عمده دزدگیر 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *