اخبار

اخبار دوربین مداربسته محصولات ۲۰۱۷ هایک ویژن: دوربین قدی, دوربین ضد حرارت و کابل شبکه

محصولات ۲۰۱۷ هایک ویژن: دوربین قدی, دوربین ضد حرارت و کابل شبکه

کمپانی چینی هایک‌ویژن محصولات جدید خود را شامل دوربین Height Strip, دوربین Heat Resistant و دو کابل شبکه با نام‌های DS-1LN6-UU و DS-1LN5E-S با قابلیت انتقال تصاویر تا ۲۵۰ متر معرفی کرد. با دوربین دات اینفو همراه باشید..

 

دوربین قدی

دوربین قدی (Height Strip) هایک‌ویژن به سنسور ۱/۲.۷ اینچ CMOS مجهز شده و با نرخ ۳۰ فریم تصویربرداری می‌کند. وجه تمایز دوربین‌های قدی با سایر دوربین‌های مداربسته و امنیتی در این است که تصاویر کاملا از روبرو برداشت می‌شوند، درحالی‌که تصاویر دوربین‌های دام و بولت از بالا و بصورت زاویه‌دار ثبت می‌شوند.

Hikvision-Height-Strip-Camera-doorbin-info

سارقین و خلافکارها معمولا از کلاه‌ نقاب‌دار استفاده می‌کنند. این موضوع باعث شده که دوربین‌های دام و بولت که معمولا در ارتفاع بین ۳ تا ۵ متر نصب می‌شوند کارایی چندانی نداشته باشند. دوربین‌های قدی با تصویربرداری از محدوده‌ی چشم، تصویری واضح از افراد در اختیار می‌گذارند.

Height-Strip-camera-sample-view-doorbin-info

مقایسه تصویر ثبت شده با دوربین قدی (Height Strip) و تصویر ثبت شده با دوربین دام

از دیگر امکانات این دوربین می‌توان به WDR واقعی ۱۲۰ دسیبل، پورت PoE و درگاه کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت اشاره نمود. دوربین Height Strip ایده‌آل‌ترین انتخاب برای نظارت بر اماکن عمومی مانند بانک‌ها، فروشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها بشمار می‌روند.

 

 

دوربین ضد حرارت

دوربین heat-resistant هایک‌ویژن از نوع بولت بوده و از فناوری بهره می‌برد. این دوربین به سنسور ۲ مگاپیکسل CMOS, لنز موتورایز ۲.۸-۱۲ میلیمتر، فناوری فشرده‌ساز تصویر H.265 و پورت PoE مجهز شده و می‌تواند در شرایط دمایی شدید تا ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد تاب بیاورد!

دیگر محصول ضدحرارت هایک‌ویژن یک کاور فلزی از جنس استیل است که DS-1331HZ-R نام دارد و هر دوربینی حتی انواع باکس با صتعتی را به دوربین مقاوم در برابر حرارت تبدیل می‌کند.

Hikvision-DS-1331HZ-R-heat-resistant-camera-doorbin-info

کاور ضد حرارت هایک‌ویژن DS-1331HZ-R

به گفته‌ی هایک‌ویژن از این کاور می‌توان برای شرایط دمایی بسیار شدید تا ۱۳۰ درجه سانتیگراد استفاده نمود.

 

کابل شبکه کت ۶ و کت ۵E هایک‌ویژن

Hikvision-DS-1LN6-UU-Cat6-Cable-doorbin-info

کابل DS-1LN5E-S از نوع UTP کتگوری ۵E و کابل DS-1LN6-UU از نوع UTP کتگوری ۶ می‌باشد. هر دو کابل در متراژ ۳۰۵ متر مخصوص محیط داخل طراحی شده‌اند، روکش از جنس PVC است و مغزی

آنها از فلز مسِ بدون اکسیژن (oxygen-free copper) ساخته شده.

ضخامت مفتول کابل‌ها بترتیب ۰.۵ و ۰.۵۶۵ میلیمتر است و هایک‌ویژن تضمین نموده برای انتقال تصاویر تا فاصله‌ی ۲۵۰ متر بدون نیاز به تقویت‌کننده کارایی داشته باشند.

نمایندگی و واردکننده دوربین های ACCESS در ایران,فروش دوربین مداربسته در اصفهان,نمایندگی دوربین هایک ویژن اصفهان،فروش دوربین مداربسته وارسال به تمام نقاط ایران,فروش همکاری دوربین مداربسته با شرایط ویژه ,نصب دوربین مداربسته در اصفهان,فروش دزدگیر اماکن و دزدگیر اتومبیل,نصب دزدگیر اماکن و دزدگیر اتومبیل,فروش لوازم جانبی دوربین مداربسته,فروش لوازم جانبی دزدگیر,فروش عمده دوربین مداربسته,فروش عمده دزدگیر

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *