اخبار, فروش

مشترياني بيابيد كه فروشنده شما باشند

فروش دوربین مداربسته

مشترياني بيابيد كه فروشنده شما باشند

چرا مردم خريد مي كنند

84 درصد از كل فروش در آمريكا نتيجه تبليغات شفاهي است. وقتي كه فروش كالايي به شدت افزايش مي يابد قسمت زيادي از اين افزايش فروش مربوط به توصيه مشتريان كنوني به مشتريان آينده است مثلاً اگر فردي كالاي شما را بخرد و از آن راضي باشد او آن را به همكاران، هم دوره اي ها، همكلاسي ها و خلاصه دوستان و آشنايان خود توصيه خواهد كرد. و اگر از آن كالا راضي نباشد احتمالاً ديگران را از خريد كالاي شما منصرف خواهد كرد.

به ده درصد برتر بپيونديد

براي اينكه در صنعت خود به 10% برتر (ازحيث) فروش بپيونديد بايد مشترياني داشته باشيد كه در هر موقعيت مانند فروشندگان شما عمل كنند. اعتبار ميليوني در فروش بسيار مهم است پس بايد مشتريان شما راضي باشند تا هر جا كه هستند درها را به سمت شما باز كنند.

ديگر هرگز پيش بيني نكنيد

همه فروشندگان برتر به نقطه اي رسيدند كه هيچگاه آن را پيش بيني نمي كردند. چون مشتريان بيش از انتظار آنها برايشان فروخته اند. وقتي كه در زندگي شخصي و حرفه اي خود ثابت قدم هستيد و به شعارهاي خود پايبند هستيد، آنگاه همانند قطعات يك پازل همه چيز كنار هم چيده مي شود تا فروش شما افزايش يابد و به در آمدي دست پيدا خواهيد كرد كه هيچگاه منتظر آن نبوده ايد.

در مورد اينكه كه هستيد صادق باشيد

يك نكته مهم در مورد ديدگاه، ارزش ها و شعارهاي شما به عنوان يك فروشنده يا صاحب يك كسب و كار وجود دارد: به خود فرصت كافي بدهيد. كارهاي زيادي هست كه بايد انجام دهيد، عادت ها، اخلاق، دانش و توانايي هاي خود را بايد تقويت كنيد. اما همه اينها يك شبه انجام نمي شود. بايد صبور باشيد.

تا موفقيت پافشاري كنيد

علت اينكه افرادي پيشرفت مي كنند و روز به روز توانايي هاي بيشتري مي آموزند اين است كه آنها در حركت به سمت روياها و اهداف خود ثابت قدم هستند. و مسير را پله پله مي پيمايند. آنها از خود انتظار ندارند يك شبه تبديل به يك انسان فوق العاده شوند. اين افراد وقتي به نتيجه مناسبي دست پيدا نمي كنند دلسرد نمي شوند. آنها فقط ادامه مي دهند و ادامه مي دهند. و كاري كه شما بايد انجام دهيد همين است.

افكار خود را به عمل تبديل كنيد

هر گاه كه افكار روشني داشتيد و دانستيد كه مي خواهيد چطور آدمي باشيد، چه زندگي داشته باشيد و چه شغل و حرفه اي مي خواهيد داشته باشيد، آنگاه قدم اول را برداريد. در اين صورت شما از فرد ايده آلي كه مي خواهيد باشيد يك توصيف داريد. (مثلاً مي گوييد من مي خواهم موفق ترين مدير فروش دنيا باشم.) خوب حال عمل كنيد، شروع به كار كنيد ولي اين توصيف يا عبارت را در ذهن داشته باشيد. به راههاي متفاوتي فكر كنيد كه با بكارگيري آنها هم شخصيت خود و هم حرفه خود را ارتقاء دهيد. اين توصيف را هميشه به ياد داشته باشيد و هر لحظه به خود بگوييد اكنون چه كاري مي توانم انجام دهم كه به آن فرد ايده آل نزديك شوم. پبژس از مدتي متوجه مي شويد كه تبديل به انساني پر تلاش و موفق شده ايد كه از زندگي و كار كردن خود لذت مي برد و آنگاه است كه نزديك شدن موفقيت ها و فرصت ها را حس خواهيد كرد.

به خاطر داشته باشيد، رفتار و عملكرد شما در برابر ديگران بيان مي كند چه جور آدمي هستيد. و اگر در اين راه به اندازه كافي ثابت قدم باشيد شخصيت شما به آن فرد ايده آلي كه در رويا تصورش را داشتيد نزديكتر مي شود.

تمرين كنيد

اول، با هر مشتري طوري رفتار كنيد گويي او قرار است براي شما هماننند يك مبلغ تبليغ كند. به خاطر داشته باشيد هر كس در حدود 300 نفر ديگر را مي شناسد. پس او يك مشتري با ارزش است.

دوم، رفتار خود را بررسي كنيد سعي كنيد هر بار از دفعه قبل در معامله با ديگران بهتر رفتار كنيد. هر روز بهترين روش هاي ممكن را كه مي توانيد بكار ببنديد تا مطمئن شويد بهترين نتيجه را مي گيريد.

نويسنده: برايان تريسي
ترجمه: علي يزدي مقدم

فعالیت گروه حفاظتی ایمن فروش دوربین مداربسته در اصفهان ، فروش دوربین مداربسته به تمام نقاط ایران و همچنین دارای تیم قوی وحرفه ای نصب دوربین مداربسته در اصفهان ، فروش دزدگیر اماکن و دزدگیر اتومبیل می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *