آموزشی

سیستم مدیریت ویدئویی هوشمند چیست ؟

سیستم مدیریت ویدئویی هوشمند چیست ؟

 

با رشد تعداد دوربین های مداربسته و سیستم های نظارتی، باید به سوی سازماندهی ، آنالیز و ارزیابی بهتر تمام اطلاعات موجود در تصاویر ویدئوی حرکت کرد. مانیتور کردن این حجم وسیع از اطلاعات برای کاربران بدون به کارگیری این نرم افزارها تقریباً غیرممکن است. با خلق الگوریتم های پیشرفته برای ردیابی و تحلیل تصاویر ویدئویی، مزایای قابل توجهی، همان طور که در شکل زیر نمایش داده شده، برای کاربران ایجاد شده است.

سیستم های مدیریت ویدئویی هوشمند یا IVMS تازه ترین و آخرین قدم در سیر تکاملی سیستم های محصولات امنیتی به سوی تأمین یک راه حل امنیتی جامع و فراگیر هستند که پیشگیری موثر، بازرسی سریع و دقیق و همچنین یک ساختار قابل گسترش سازمانی را با قیمتی قابل رقابت تهیه کنند. خیلی از سازمان های حفاظتی امنیتی به دنبال محصولی هستند که بتواند تمامی این نیازها را با هم در اختیار کاربر قرار دهد.

نمایندگی و واردکننده دوربین های ACCESS در ایران,فروش دوربین مداربسته در اصفهان,فروش دوربین مداربسته،فروش وارسال به تمام نقاط ایران,فروش همکاری دوربین مداربسته با شرایط ویژه ,نصب دوربین مداربسته در اصفهان,فروش دزدگیر اماکن و دزدگیر اتومبیل,نصب دزدگیر اماکن و دزدگیر اتومبیل,فروش لوازم جانبی دوربین مداربسته,فروش لوازم جانبی دزدگیر,فروش عمده دوربین مداربسته,فروش عمده دزدگیر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *